Elektrische gitaarles in Nijkerk

Elektrische Gitaarles

Plug in

De elektrische gitaar is een relatief jong instrument. Toen Les Paul in 1940 wat elementen op een balk schroefde en er een ‘solid body’ elektrische gitaar van maakte, had hij niet kunnen overzien wat een muzikale revolutie dit ontwerp teweeg zou brengen! Met de opkomst van de massaproductie elektrische gitaren van Fender en Gibson in de jaren ’50 van de 20e eeuw is de muziekgeschiedenis ingrijpend veranderd.

Voor wie

Akoestisch en elektrisch gitaarles van Muziekschool Nijkerk is voor zowel beginners als gevorderden. Of je nu gewoon heerlijk voor jezelf muziek wilt maken, in een band wil spelen, of de ambitie hebt om professioneel muzikant te worden, wij helpen je verder. Onze docenten zijn bekend met uiteenlopende stijlen: pop, rock, blues, jazz, opwekking, Hillsong etc.

Resultaat

We werken volgens eigentijdse opvattingen over leerstijlen en we zijn er op gericht om snel aan het SPELEN te krijgen! Want zo vlot mogelijk je favoriete muziek kunnen spelen is natuurlijk iets wat enorm motiveert!

Wat ga je leren

Je gaat onder andere aan de slag met:

inschrijven proefles